کلیه بیماری رژیم غذایی بهداشت در کریسمس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کریسمس در راه است. تقریبا همه در جهان را جشن می گیرد از طریق نقص لباس و خوردن صمیمانه. اما می توانید افراد مبتلا به بیماری های کلیوی شبیه هیچ سلامت دیگران در طول کریسمس خوردن؟

در واقع، محدودیت های بسیاری را در رژیم غذایی خود وجود دارد دلیل بیماران مبتلا به تجربه بیماری کلیوی بسیاری از علائم و در معرض خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی از کسانی که با هیچ مشکلات کلیوی هستند. بنابراین، حفظ یک رژیم غذایی متعادل بسیار منجر به کاهش سرعت بیماری کلیوی. موارد زیر از کارشناسان در SHIJIAZHUANG کلیه کلیه بیمارستان بیماری توصیه های بهداشتی رژیم های غذایی.

میوه و سبزی گیاهان

به طور کلی، خوردن میوه ها و سبزیجات بیشتر فواید بسیاری برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، اما اگر شما از بیماری کلیوی رنج می برند، مطمئن شوید که میوه ها و سبزیجات مصرف پتاسیم پایین است. میوه توصیه می شود انگور، زغال اخته. و سبزیجات پیاز، چغندر، لوبیا سبز و رازیانه توصیه می شود.

رژیم غذایی کم پروتئین

پروتئین برای تعمیر قسمت های بدن ما ضروری است، و از غذاهایی که می خورید می آیند. آیا می شود در یک محصول زائد به نام اوره از طریق کلیه ها تولید می شود. مصرف پروتئین بیش از حد افزایش حجم کار از کلیه ها و کاهش عملکرد کلیه، اوره تجمع می یابد در جریان خون، و ممکن است از دست دادن اشتها می شود. در این مفهوم، در طول کریسمس، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید مصرف بوقلمون محدود و یا حتی دور از او.

سیالات

اگر شما در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند، ممکن است به عنوان مورد نیاز مایع را، از عملکرد کلیه را کاهش می دهد، شما نیاز به حساب مقدار شما می نوشند. شما باید اصل به شدت برای کریسمس دنبال، در غیر این صورت، آن را به بیماری جدی منجر شود. علاوه بر این، شما همچنین باید از شر الکل به عنوان آنجا که ممکن است دریافت کنید.

رژیم غذایی بهداشت برای پیشگیری از بیماری کلیوی شده اند ذکر شده، اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رژیم غذایی سلامت در طول کریسمس، شما استقبال به صحبت کردن با پزشکان ما آنلاین و یا ترک پیام در وب سایت ما، شما همچنین می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال. کریسمس مبارک!

http://enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/1907.html





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، رژیم غذایی بیماری مزمن کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: